poczuj wewnętrzną równowagę i siłę

zadbaj o swoje ciało i umysł dzięki świadomemu ruchowi

Nazywam się Ola Szymańska i poprzez treningi pilates uczę, jak holistycznie pracować z napięciem w ciele, stresem i emocjami.

Cześć, mam na imię ola i jestem nauczycielem metody pilates.

Uczę świadomej pracy z ciałem, prowadząc treningi w podejściu holistycznym, czyli łącząc ciało i umysł. Jestem twórczynią Pilates Studio Online – przestrzeni treningowej, w której mądrze zadbasz o siebie i zyskasz narzędzia do pracy z emocjami, stresem i napięciem w ciele.

Pomagam kobietom – i nie tylko – odnaleźć wewnętrzną motywację i zorganizować się do dbania o siebie poprzez regularną aktywność  fizyczną.

szukasz sposobu, by odzyskać wewnętrzną równowagę i zadbać o swoje ciało?

poznaj metodę pilates

Pilates to forma bezpiecznej aktywności fizycznej, która angażuje mięśnie głębokie i uczy słuchania własnego ciała. Regularna praktyka pozwala uzyskać efekt terapii ruchem i daje narzędzia do regulacji emocji.

Treningi, które prowadzę w Pilates Studio Online, z łatwością dostosujesz do potrzeb i możliwości swojego ciała. Jeśli szukasz takiej aktywności, która pomoże Ci uzyskać smuklejszą sylwetkę, poprawi postawę, zniweluje napięcia i ból mięśni, a także wyciszy umysł i da poczucie wewnętrznego spokoju – pilates jest metodą dla Ciebie.

odbierz 3 bezpłatne treningi pilates

Nie wiesz, czy pilates będzie dla Ciebie odpowiedni? Chcesz sprawdzić, czy taka forma aktywności przypadnie Ci do gustu? Zapisz się do mojego newslettera i odbierz 3 krótkie treningi dla początkujących – poczuj spokój i siłę w niewiele ponad kwadrans.

Zapisując się do newslettera, wyrażasz zgodę na otrzymywanie ode mnie wiadomości z dodatkowymi treściami oraz specjalnymi ofertami.

najnowsze artykuły

Pilates dla początkujących – od czego zacząć?

Jeśli szukając aktywności fizycznej dla siebie natknęłaś się na Pilates i chciałabyś go wypróbować, to pewnie zastanawiasz się od czego zacząć. W dobie pandemii pójście do klubu fitness i wzięcie udziału w treningu pod okiem trenera może być wręcz niemożliwe… Na szczęście Pilates to taki

Czytaj dalej »

Jak dbać o prawidłową postawę ciała?

Czym jest prawidłowa postawa ciała? Na prawidłową postawę ciała składa się: prosto ustawiona głowa, fizjologiczne ustawienie kręgosłupa w jego naturalnych krzywiznach, prawidłowo ustawiona miednica oraz klatka piersiowa. Dodatkowym elementem wpływającym na prawidłowe ustawienie ciała jest ukształtowanie stóp oraz nóg. Złożenie wszystkich segmentów ciała wpływa na

Czytaj dalej »

Oddech. Czym jest zdrowy oddech i po co o niego dbać?

Wzorzec oddechowy, czyli sposób pobierania i wydychania powietrza, cały czas stymuluje nasz mózg. Nadmierna ilość oddechów, niepełny wydech czy nieefektywny oddech wpływa na poziom odczuwanego napięcia w ciele i pobudzenia mózgu.   Nawyk zdrowego oddychania, ułatwia funkcjonowanie. Automatyzacja dobrych praktyk, bo przecież nie myślimy o

Czytaj dalej »